DIGITALNI MARKETING U TURIZMU
Prisutnost u digitalnom svijetu bitno je promijenila način na koji različite industrije djeluju. Turizam je sektor u kojem dobar marketing zlata vrijedi. Vlasnici turističkih smještanih jedinica koji su to prepoznali i približili svoje usluge korisnicima putem digitalnih kampanja već su u velikoj prednosti.
Danas glavnu riječ vodi korisnik, koji brzom pretragom i pregledom društvenih mreža lako može pronaći fotografiju željenog odredišta. Istraživanja su pokazala da 89% ljudi planira svoja buduća putovanja na temelju sadržaja koji su njihovi vršnjaci objavili putem društvenih mreža. Stoga možemo zaključiti kako je digitalna prisutnost danas važnija no ikad ako želimo unaprijediti svoje poslovanje i povećati zaradu u turističkoj sezoni ali i izvan nje.
Turistička djelatnost zadnjih godina doživljava preokret. Sve što poželite saznati o smještaju i lokaciji na koju želite otputovati samo je nekoliko klikova udaljeno od vas. Web platforme na kojima se vlasnici smještaja oglašavaju i same web stranice smještajnih jedinica daju sve potrebne informacije, od fotografija smještaja pa sve do atrakcija koje se mogu posjetiti i pronaći u okolici. Sve je dostupno na jednom mjestu. Budući da je sve više iznajmljivača prisutno u digitalnom svijetu, korisnici mogu vrlo jednostavno usporediti cijene i uslugu i na temelju toga donijeti svoju odluku.
Bitnu ulogu u svemu igra i pozicija same stranice
Bitnu ulogu u svemu igra i pozicija same stranice na koju korisnik dođe. Povjerenje je veće ako je pozicija na tražilicama viša. Stoga je od velike važnosti SEO strategija i optimizacija koja će pomoći vašoj web stranici da se što bolje pozicionira i pridobije povjerenje korisnika.
Druga bitna stavka koja se u zadnje vrijeme sve više naglašava u digitalnom marketingu u turizmu je Content marketing. Dobar sadržaj na web stranici smještaja ili opis potkrijepljen dobrim fotografijama na nekoj od online oglašivačkih platformi od iznimne je važnosti za korisnika. Što je sadržaj detaljniji i fotografije realnije to je veća mogućnost da baš vi ostvarite veći broj rezervacija.
Potrebno je posvetiti vremena vašem smještaju, izdvojite bitne od nebitnih informacija, naglasite ono što mislite da bi se korisniku svidjelo. Ako je došlo do promjena u vašem apartmanu svakako ažurirajte albume novim fotografijama kako bi iskustvo korisnika bilo što bolje.
Instant booking rezervacija
Instant booking rezervacija na web stranicama pokazala se kao dobra praksa. Mogućnost odabira datuma i smještajnih jedinica korisnicima je sve zanimljiviji. Samo u nekoliko koraka mogu rezervirati odmor iz snova bez posredovanja treće osobe ili web platforme.
Vrlo učinkovita za unaprjeđenje vašeg poslovanja je oglašavanje na najvećoj internetskoj tražilici. Oglašavanjem putem Google Ads-a postat ćete vidljiviji u digitalnom svijetu i moći ćete doprijeti do vaše ciljane skupine koja planira godišnji odmor. Pravilnom i kvalitetnom izradom oglasa privući ćete više korisnika na svoju web stranicu, povećat ćete broj rezervacija. Najbolje je što se možete oglašavati i lokalno i globalno. Jedna od prednosti je što Google Ads u svakom trenutku nudi analizu vašeg oglasa kroz koju možete pratiti klikove i troškove, te na temelju toga vidjeti u kojem smjeru postavljati daljnje kampanje.
Digitalni marketing u turizmu promijenio je i mijenja iz dana u dan poslovanje. A najbitnije je ići u korak s promjenama kako bi ono bilo što uspješnije i donosilo vam najbolje rezultate.