PRIPREMA GRAFIKA ZA FACEBOOK OGLASE
Slika govori više od riječi. Toga se drže i content creatori u marketinškom svijetu. Priprema grafika za Facebook oglase u velikom broju slučajeva je ‘trigger’ zbog kojeg će korisnici kliknuti na vaš oglas. Kao što je već poznato, sam oglas sastoji se od niza elemenata, no igra riječi i ispravno odabrana grafika su elementi koji ostvaruju prvi kontakt s korisnicima. U ovom blogu osvrnuti ćemo se na kreiranje oglasa za Facebook kampanje.
U prvom koraku moramo definirati tip oglasa. Većina tipova i vrsta oglasa, ovisno o placementu ima definirane dimenzije grafike od strane Facebooka. Iako oglas u ratio-u 1:1, konkretno 1080×1080 px može pokriti većinu placementa, ipak postoje mali trikovi uz pomoć kojih bi dodatno optimizirali kampanje, odnosno da bi smanjili cijenu po kliku ili angažmanu, a objasniti ćemo i zašto.
Za primjer ćemo uzeti klasični ‘’feed’’ placement oglas za ‘post engagement’ kampanju. Ali prije svega, ukoliko niste na ti s Adobe programima kao što su Photoshop ili Lightroom, postoji besplatno i online rješenje. Canva.
Grafička priprema dimenzija oglasa
Priprema grafika za facebook oglase olakšana je uz ovaj online servis koji je jako jednostavan za rad. U samoj Canvi već su definirane dimenzije za određene oglase, na vama je samo da odaberete odgovarajuću za svoje. Facebook feed oglasi najbolje funkcioniraju u ratio-u 16:9, odnosno 1920×1080 px. Ova dimenzija oglasa dozvoljava Facebooku prirodni ‘crop’ grafike, odnosno da se proporcionalno prilagodi feed-u, tj naslovnici a bez da izgubi previše na kvaliteti. Ova dimenzija je malo više zastupljena u širini, što znači ako je pregledavate na mobitelu ili računalu, ona će uzeti određeni prostor, ali iznad ili ispod nje će se vidjeti i ostale objave ili oglasi na Facebooku u isto vrijeme kao i vaš oglas, dok to i neće biti slučaj sa 9:16 (formatom za story oglase) ili 1:1 kvadratnim dimenzijama. To je jedan od razloga i načina na koji možete poboljšati vaš oglas i smanjiti cijenu.
Također jako bitna stvar kod kreiranja grafike. Google oglasi su malo tolerantniji, ali Facebook ne dozvoljava da grafika sadrži 30% ili više teksta. Izbacite slova i brojeve iz svojih grafika. Koliko vaša grafika sadrži teksta i da li je pogodna za oglašavanje možete provjeriti na Facebook overlay tool-u. Facebook zbog velikog broja oglasa preferira video oglase jer je dokazano da imaju bolji uspjeh i angažman kod korisnika. Bez obzira na to svakako je najbolji start slikovni oglas. Ukoliko kreirate oglase za story placemente, bilo za instagram ili za Facebook, Canva također ima predefinirane dimenzije tako da sve ostaje vama na volji.
Sve dimenzije ogasa za Facebook možete pronaći na linku, isto kao i dimenzije grafika za Google oglase.