Prve društvene mreže nastale su već 90-ih godina 20.stoljeća s prvenstvenim ciljem umrežavanja korisnika u tzv. chat room – sobe za čavrljanje s nekoliko umreženih korisnika. Današnje verzije društvenih mreža omogućuju puno intimniji pristup između korisnika, a također imaju i dobre mogućnosti za razvoj i promociju drugih web stranica i niza proizvoda i usluga.
Na tržištu možemo pronaći mnogobrojne vrste platformi, prozora i web sjedišta a neke od najpoznatijih i najčešće korištenih su Facebook & Twitter. Ovi sustavi se stalno nadograđuju i pružaju razne opcije povezivanja sadržaja kako bi se korisniku omogućilo što bolje korisničko iskustvo. Osim tekstualnog prenošenja poruka i informacija, ono što je zapravo napravilo svojevrsni „boom“ u popularnosti društvenih mreža jest mogućnost umetanja video sadržaja i fotografija u poruke, što dokazuje osnovni postulat na kojima leže ovakvi servisi – a to je potreba da se povežemo s drugim ljudima, proizvodima i tvrtkama koje promiču naše vrijednosti i radi kojih se osjećamo bolje.
Emocionalna povezanost s pojedinim brandom jest ono što omogućuje da brand živi dugo i prosperitetno, zato je strategija razvoja društvenih mreža od krucijalnog značaja – jer upravo one u temeljima nude velike mogućnosti povezivanja s vašim kupcima.
Cijena se formira na temelju količine objava (dnevno, tjedno, mjesečno) te na temelju vrste sadržaja ( infografike, video , fotografija, text i sl.)
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.