+385 (051) 691 840
info@tempusmedia.hr

Društvene mreže

Social Media Marketing

Društvene mreže – Social Media

Prve društvene mreže nastale su već 90-ih godina 20.stoljeća s prvenstvenim ciljem umrežavanja korisnika u tzv. chat room – sobe za čavrljanje s nekoliko umreženih korisnika. Današnje verzije društvenih mreža omogućuju puno intimniji pristup između korisnika, a također imaju i dobre mogućnosti za razvoj i promociju drugih web stranica i niza proizvoda i usluga.

Na tržištu možemo pronaći mnogobrojne vrste platformi, prozora i web sjedišta a neke od najpoznatijih i najčešće korištenih su Facebook & Twitter. Ovi sustavi se stalno nadograđuju i pružaju razne opcije povezivanja sadržaja kako bi se korisniku omogućilo što bolje korisničko iskustvo. Osim tekstualnog prenošenja poruka i informacija, ono što je zapravo napravilo svojevrsni „boom“ u popularnosti društvenih mreža jest mogućnost umetanja video sadržaja i fotografija u poruke, što dokazuje osnovni postulat na kojima leže ovakvi servisi – a to je potreba da se povežemo s drugim ljudima, proizvodima i tvrtkama koje promiču naše vrijednosti i radi kojih se osjećamo bolje.

Emocionalna povezanost s pojedinim brandom jest ono što omogućuje da brand živi dugo i prosperitetno, zato je strategija razvoja društvenih mreža od krucijalnog značaja – jer upravo one u temeljima nude velike mogućnosti povezivanja s vašim kupcima.

 

Koja je korist od društvenih mreža?

Društvene mreže omogućuju
Bolju povezanost s krajnjim kupcima
Besplatan način promocije
Manje troškove uz 24/7 prisutnost na tržištu
Veće mogućnosti brandiranja
Stalnu povezanost s kupcima
Statističko praćenje oglasa
Segmentirane Plaćene oglase
Zanimljiv način plasiranja informacija
Bolje praćenje konkurencije
Prodajne mogućnosti izvan radnog vremena

Koja je cijena usluga održavanja društvenih mreža?

Cijena se formira na temelju količine objava (dnevno, tjedno, mjesečno) te na temelju vrste sadržaja ( infografike, video , fotografija, text i sl.)