+385 (051) 691 840
info@tempusmedia.hr

Važnost sadržaja na web lokaciji

Važnost sadržaja na web lokaciji

Važnost sadržaja na web lokaciji

Ne pišete sadržaj za web?! Započnite

Evo zašto..

Novo tržište, mreža, privlači sve više brandova i potrošača. Potrošači sve više traže oslonac u mreži, pa sukladno tome, na njoj traže odgovore na svoja pitanja i načine zadovoljenja svojih potreba. S druge strane imamo brandove koji su fokusirani na stvaranje sadržaja za svoje web stranice kako bi ih tražilice lakše indeksirale i dovele do potrošača koji će kupiti njihove proizvode i usluge.

Ostvarivanje SEO ciljeva, o kojima smo pričali u ranijem postu, će uz strategiju osmišljavanja sadržaja, vaše poslovanje gurnuti prema naprijed, izgraditi reputaciju i proširiti online i offline osviještenost o vašem brandu. Sadržaj na stranici je jedan od bitnijih elemenata koji vas dovodi do cilja. Stoga, postavite ciljeve do kojih bi vas strategija sadržaja trebala dovesti. Ciljevi predstavljaju krajnji rezultat cijele strategije sadržaja, a to može biti povećane prodaje u web shopu, povećanje broja telefonskih poziva, fanova i sl.

Strategija sadržaja obuhvaća: poznavanje publike, planiranje, stvaranje i upravljanje korisnim sadržajem. Ono predstavlja „mamac“ za potrošače. Mogli bismo reći kako je vrsta mamca ta koja će odrediti koju će te ribu uhvatiti.

Što bi to značilo?

Znači da prije sastavljanja sadržaja morate razumjeti tko je vaša publika? Na kojim se online mjestima zadržava? Zašto? Gdje kupuje? O čemu razgovara? Što joj je važno?
Tek kada saznate odgovore na navedena pitanja možete započeti sa razmišljanjima o sadržaju. Ovaj proces započinje istraživanjem ključnih riječi, a nastavlja se s alatima Google Consumer Barometrom i Google Trends alatom. Zapamtite, bitni su vam RELEVANTNI POSJETIOCI, a ne bilo tko, a kako biste ih privukli morate im se obratiti s odgovarajućim temama, stilom pisanja i tonom. Nakon što ste definirali i u poznali ciljnu publiku, stvaranje sadržaja postaje jednostavnije. Utrošite resurse i vrijeme kako biste upoznali svoju publiku i ostvariti kvalitetan dijalog!

Kvantiteta sadržaja nije ni izbliza toliko važna kao njegova kvaliteta, jer će samo kvalitetan sadržaj korisnici dalje dijeliti! Iz SEO perspektive sadržaj ne privlači samo posjetitelje već i linkove, stvaranje kvalitetnog sadržaja podiže reputaciju vaših dokumenata u očima tražilice ali i reputaciju cijelog web sjedišta, što znači da se penjete na rezultatima pretraživanja!

Pošto je već jako puno tema obrađeno i reciklirano, pokušajte se orijentirati na pisanje sadržaja koji nedostaje, a koji bi bio interesantan publici, no isto tako možete već postojeće teme obraditi iz neke druge perspektive, drugog kuta gledanja. No, najinovativniji i najkonkurentniji sadržaj je onaj koji se bavi temama koje nedostaju a potencijalno bi bile interesantne ciljnoj publici.

Cilj dobrog sadržaja nije da se pišu suhoparni prodajni tekstovi, već sadržaja koji predstavlja stvarnu vrijednosti za korisnika. Sadržaj treba biti koristan, informativan i s edukacijskom notom. On će vam pomoći IZGRADITI POVJERENJE I OSVJŠTENOST o brandu KOD POTROŠAČA!

VRSTE SADRŽAJA

Sadržaj ne predstavlja samo tekst na stranici! Sadržaj predstavljaju i prezentacije, slike, infografike te video. Bilo koji od navedenih oblika sadržaja može biti optimiziran za tražilice. Imajte na umu da su ljudi vizualna bića i da 80% informacija dobivaju upravo putem osjetila vida, zato su korisnicima infografike i video sadržaj najinteresantniji te ih dijele češće nego pisani tekst!

Krenimo dalje!
ORGANIZIRAJTE SE!

Kao što se kaže, organizacija je pola posla, što zaista i jest istina. Kako bi vaš sadržaj mogao raditi za vas u svom punom potencijalu bitno je sve staviti „crno na bijelo“! Napravite strategiju za sadržaja u Excellu ili Google docksu koja će imati datum objavljivanja sadržaja na mreži, oblik sadržaja (video, blog, pptx..), naslov, pisca, ključne riječi, opise i statistiku uspješnosti pojedinog sadržaja.

PODIJELITE SADRŽAJ!

Društvene mreže su odličan kanal za dijeljenje sadržaja, ali isto tako predstavljaju jedinstveni medij za promociju vaše stranice i branda. Najpopularnije društvene mreže su Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Google+ te Instagram. Na društvenim mrežama isto kao i na Google-u možete svoj sadržaj dijeliti s točno određenom publikom, ali o tome ćemo pričati detaljnije drugom prilikom.

MJERITE UČINKOVITOST SADRŽAJA!

Mjerenje rezultata sadržaja bitno je za definiranje uspješnosti vaše SEO strategije. Mjerenjima možete ustvrditi potrebe za poboljšanjima postojeće strategije sadržaja ali i daljnje smjernice za razvoj novog sadržaja i nove strategije. Promatranjem „ponašanja“ sadržaja razumjeti će te što vaša publika želi i na osnovu njihovih želja formirati nove teme.

Koji sadržaj korisnici gledaju? Koji je najpopularniji? Jesu li posjetitelji angažirani oko sadržaja? Dijele li sadržaj s prijateljima? Te u konačnici stvara li naš sadržaj poslovne rezultate na koje ciljamo? Odgovorima na navedena pitanja procijeniti će te kvalitetu i učinkovitost sadržaja. Odgovore na ova pitanja dobivate statističkim alatima vaše stranice ili profila na društvenim mrežama, mi koristimo Facebook insights i Google Analytics kojima ćemo posvetiti posebnu temu.

Ovim člankom vam želimo poručiti da se trendovi mijenjanju iz dana u dan, te ono što djeluje danas ne mora djelovati sutra. Potrošači imaju čitavu paletu brandova i lako se prebacuju s jednog na dugi te vaš fokus danas, više nego ikada, mora biti usmjeren na privlačenje njihove pozornosti i pažnje! Potreba za konstantnim proučavanjem ključnih riječi, trendova, konkurencije do razrade strategija sadržaja i na posljetku konstantnog pronalaženje novih kreativnih načina za prenošenje poruke vašoj publici postala je dinamična svakodnevnica brandova!

Započnite već danas sa proučavanjem svoje publike, povećajte popularnost, osviještenost i imidž branda te u konačnici ostvarite svoje ciljeve!