+385 (051) 691 840
info@tempusmedia.hr

Novost iz Google-a

google-adwords oglasi

Google prestaje s prikazivanjem plaćenih oglasa s desne strane rezultata pretraživanja!

Google više neće prikazivati oglase s desne strane rezultata pretraživanja za sve desktop upite, ali s dvije iznimke!

Google-ova dramatična promjena o uklanjanju oglasa s desne strane rezultata pretraživanja za sve desktop upite i prikazivanja oglasa samo na vrhu i dnu rezultata pretraživanja ishod je višegodišnjeg istraživanja i testiranja. Istovremeno, kompanija poručuje kako postoji mogućnost da će se prikazivati četiri, a ne tri oglasa, kao do sada, iznad organskih rezultata pretraživanja.

Navedeno predstavlja rezultat testa s kojim je Google započeo još 2010. godine, a trajao je do nedavno. Iako je promjena prvo obuhvatila određeni dio zemalja, nedavno je od strane Google-ovog glasnogovornika potvrđeno da je promjena implementirana na sve dijelove svijeta!

Kao što smo već rekli, postojati će dvije iznimke za prikaza oglasa s desne strane, a one su slijedeće:

  1. Oglasi s podacima proizvoda (Product listing ad (PLA) boxes ); koji će se prikazivati ili na vrhu rezultata ili sastrane rezultata pretraživanja
  2. Oglasi u okviru s informacijama (Ads in the Knowledge Panel)

Dodatni, četvrti oglas, koji bi se trebao prikazivati iznad organskih rezultata pretraživanja s već poznatim i viđenim trojstvom oglasa, biti će dostupan samo za visoko komercijalne upite, kako su poručili u službenoj izjavi iz Google-a:

„Testirali smo ovaj raspored dugo vremena, tako da ga neki ljudi vide i sada, ali na manjem broju komercijalnih upita. Nastaviti ćemo s testiranjima ali napominjemo kako je četvrto mjesto dizajnirano isključivo za visokokomercijalne upite, kod kojih raspored omogućuje prikaz dodatnih relevantnih rezultata za ljude koji pretražuju, ali i bolji performans za oglašivače.“

Rezimirajmo, eliminacija oglasa s desne strane utjecati će na sva pretraživanja u svim dijelovima svijeta; dodavanje četvrtog oglasa iznad rezultata pretraživanja biti će omogućeno samo za visokokomercijalne upite, primjeri takvih pretraga bi bili „hoteli u New Yorku“ ili „osiguranje automobila“ i slični njima.

Uklanjanje oglasa s desne strane rezultata pretraživanja, modificirati će izgled desktop verzije pretraživanja i učiniti ju sličnijom mobilnoj verziji pretraživanja.

Ukratko o svemu:

  1. Google više neće prikazivati oglase s desne strane rezultata pretraživanja
  2. Prikazivati će se četiri oglasa, umjesto tri, iznad organskih rezultata pretraživanja, ali četvrta je pozicija rezervirana samo za visokokomercijalne upite
  3. Tri oglasa će se prikazivati ispod organskih rezultata pretraživanja
  4. Ukupan broj oglasa koji se prikazuju na rezultatima pretraživanja će sa maksimalnih 11 pasti na maksimalnih 7
  5. Oglasi s podacima proizvoda (PLA) i oglasi u okviru s informacijama (Ads in the Knowledge Panel) će se i dalje prikazivati kod relevantnijih oglasa, ali u svrhu testiranja.