Google AdWords je najpopularniji sustav oglašavanja. Pomoću Google AdWords-a moguće je voditi marketinške kampanje za točno određene usluge i proizvode te u skladu s tim odrediti ciljane skupine ljudi, dobne generacije, interesa, spola, golokacije, govornog područja itd. Google AdWords funkcionira po principu PPC (Pay-Per-Click) oglašavanja što znači da plaćate samo kada netko klikne na vaš oglas, a vi sami određujete dnevni, tjedni ili mjesečni budžet koji ste spremi uložit u AdWords oglašavanje. Također je moguće odrediti da plaćate oglas po broju prikaza te konverzija.
Jednako kao i kod ostalih alata internet marketinga, postoji mnogo načina za kvalitetan vid promocije koji je važno prepustiti u ruke osobi koja će na stručan način svakodnevno voditi brigu o vašim kampanjama. S obzirom da Google Adwords funkcionira na način dražbe odnosno svi oglasi prolaze postupak tijekom kojeg se odlučuje koji će se oglasi prikazivati I kojim redosljedom. To znači da treba svakodnevno voditi brigu o kampanjama te ih prilagođavati. Najvažnije je imati na umu da dražba upotrebljava kvalitetu, licitacije I očekivani učinak proširenja i drugih formata oglasa za određivanje položaja vešeg oglasa. Stoga, čak i ako konkurencija licitira više od vas, zahvaljujći visokokvalitetnim oglasima, odredišnim stranicama i proširenjima možete imati višu poziciju po manjoj cijeni.
Za više informacija o samoj usluzi Google Adwords oglašavanja obratite nam se s povjerenjem. Vrlo rado ćemo vam predložiti najbolje moguće rješenje za vaše poslovanje.
Ulaganjem u oglašavanje proizvoda, usluge ili firme, mi kao davatelj usluga želimo znati koliko je ljudi vidjelo naš oglas, jesu li zainteresirani za naše usluge i što bi trebali promijeniti da naši oglasi dosegnu veći broj potencijalnih klijenata. Objavom oglasa u lokalnim novinama ne postoji način na koji možete saznati sve potrebne podatke o vašim potencijalnim klijentima. Oglašavanje putem Google AdWords plaćenih oglasa vrlo lako možete izvući statistiku broja korisnika koji su kliknuli na vaš oglas i time došli na vašu web stranicu, te u skladu s ponašanjem vaših klijenata konstantno primjenjivati odgovarajuću marketing strategiju za vaše proizvode i usluge.