+385 (051) 691 840
info@tempusmedia.hr

SEO OPTIMIZACIJA ZA WEB SHOP

seo optimizacija za web shop

SEO OPTIMIZACIJA ZA WEB SHOP

Seo optimizacija za web shop

Koliko je zapravo bitna seo optimizacija za web shop, i na koji način se primjenjuje? Jedno je od često postavljanih pitanja od strane klijenata. Prije svega, SEO je niz tehnika o kojima možete više pročitati na linku, a najjači ‘’SEO impact’’ ima sam promet web sjedišta. Bilo da se radi o webshopu ili klasičnoj ‘prezentacijskoj’ web stranici, seo je neizbježan dio tehničke dorade.

On-site Seo optimizacija za web shop se može odraditi bilo kada, ali ako ideja o kreiranju webshopa tek kreće u realizaciju, potrebno je odmah uzeti sve seo stavke i razraditi ih. Što to znači? Svaki proizvod na webshopu jedna je stranica za sebe. Iako se SEO score uglavnom gleda na razini cijelog web sjedišta, svaka stranica za sebe doprinosi ukupnom rezultatu. Recimo da će vaš webshop prezentirati 50 proizvoda.

Postoje određeni SEO parametri koji nalažu da na stranici određenog proizvoda treba biti određeni broj znakova, ulaznih i izlaznih poveznica, broj ponavljanja ključne riječi, i mnogi drugi. Svi oni imaju utjecaj, no niti jedan od navedenih nema utjecaj kao promet i vrijeme provedeno na određenoj stranici proizvoda. Kada bi osigurali korisnicima potrebne informacije o proizvodu, zasigurno bi i vrijeme provedeno na istoj bilo bolje. Naravno, to ne znači da treba pisati nepotrebne stvari samo kako bi se napunila norma broja znakova. Dajući korisnicima konkretne informacije o proizvodu, te imenovanjem određene stranice po imenu samog proizvoda, vi ‘’vodite igru’’,  te se stvara doza povjerenja.

Pojasnit ćemo na primjeru:

Recimo da imate webshop koji prodaje klima uređaje. Posredujete u prodaji istih, jer se isti uređaji prodaju i u drugim trgovinama i web shopovima. Cijena klima uređaj marke ABC, na vašem web shopu je 3000 kuna, dok je na konkurentskom web shopu 2800 kuna. Vi ste odradili SEO optimizaciju za web shop, ali konkurent nije. Konkretno, na vašem shopu je jasno istaknut H1 naslov uređaja. Temeljito je i s naglascima raspisan opis uređaja koji posjeduje izlaznu poveznicu na web lokaciju brenda uređaja, detalji vezani uz narudžbu, opcije plaćanja i dostave. Na samom kraju je postavljena i ulazna poveznica na stranicu kontakt ili narudžbe.

Google će sam takvu stranicu indeksirati na višu poziciju, jer ga ne zanima cijena uređaja. Korisnik kada pretražuje određeni pojam, teško ili gotovo nikada neće zaviriti na peto, šesto mjesto, a pogotovo na drugu stranicu. Ako ste zaintrigirali korisnika, i postavili ‘visoki’ standard, odnosno očekivanja, na svakoj drugoj pregledanoj lokaciji, korisnik će tražiti jednako, ili više informacija, prije nego malo bolju cijenu. U njemu stvara razmišljanje ‘’aha, ovdje znam sve i konkretnu cijenu, a kod drugih nemam informacije o dostavi i slično, možda na kraju bude i skuplje.’’ 

Seo optimizacija za web shopove uvelike zahvaća i samu brzinu stranice. Web shopovi su uglavnom prepuni slika proizvoda. Ako iste nisu optimizirane i nije definiran standard po pitanju dimenzija, Google treba više vremena kako bi stranicu očitao. Različite dimenzije ne ulijevaju dozu profesionalnosti kakvu korisnik očekuje.

Seo optimizacija za web shop uvelike može povećati ne samo kvalitetu web lokacije, već i profit. Na portfolio stranici Tempus Medie možete pregledati neke naše radove web shopova. Ako već imate webshop, ali nije seo optimiziran, ili pak krećete u kreiranje istog i treba vam pomoć ili kompletno tehničko rješenje, Tempus Media stoji Vam na usluzi.