+385 (051) 691 840
info@tempusmedia.hr

7 PREDNOSTI KORIŠTENJA ONLINE TRGOVINE

7 PREDNOSTI KORIŠTENJA ONLINE TRGOVINE

7 PREDNOSTI KORIŠTENJA ONLINE TRGOVINE

Kupovina iz topline vlastitog doma nikada nije bila jednostavnija, u par klikova možete kupiti sve od igle do aviona. Online trgovine svakim danom sve su popularnije i sve veći broj ljudi odabire sjesti ispred laptopa kako bi uživali u blagodatima online shoppinga.

Brojka korisnika online trgovina iz dana u dan raste. Ta činjenica potaknula je mnoge tvrtke da svoje poslovanje prebace i online kako bi njihovi proizvodi bili dostupni u svakom trenutku i što većem broju ljudi.

Web shopovi trenutno su na vrhu liste posjećenosti zbog novonastale situacije. Ljude su primorani da kupnju obave iz topline vlastitog doma.

Za one koji žele ili tek razmišljaju o digitalizaciji poslovanja donosimo 7 prednosti korištenja online trgovine.

1. Niži troškovi poslovanja

Prvo na što moramo obratiti pozornost su niski troškovi u odnosu na fizičku trgovinu. Za online trgovinu ne trebaju Vam zaposlenici na svakoj lokaciji. Ako se odlučite na prodaju direktno preko dobavljača ili prodajete usluge nije vam potreban prostor za skladištenje, što predstavlja dodatno smanjenje troškova.

2. Mogućnost ostvarivanja prihoda 24/7

Velika prednost online trgovine je to što nema radnog vremena, mogućnost obavljanja online kupnje je 24/7. Kupcima su proizvodi dostupni u bilo koje doba dana, isto kao i informacije koje žele saznati. Kupac u bilo kojem trenutku može pregledati i naručiti proizvod. Odgovornost tvrtke čiji je web shop je da u što kraćem roku odgovori na upit kupca i pomogne mu u rješavanju problema ako tijekom naručivanja do njega dođe.

3. Širenje prodaje na strana tržišta

Sljedeća bitna prednost web shopa, je mogućnost širenja na strana tržišta. Ako smatrate da Vaši proizvodi mogu zanimati ljude i izvan Lijepe naše, svoje proizvode možete ponuditi i na više tržišta i proširiti mrežu kupaca.

4. Personalizirano online iskustvo

Kako bi korisnik imao što bolje iskustvo na Vašem web shopu potrebno je prilagoditi kupnju svakom potencijalnom kupcu proizvoda. Praćenjem online kupovine i navika kupaca mogu se slagati liste za newsletter, kao i ponovno ciljati kupce koji su već kupovali ili one koji su stavili proizvod u košaricu ali napustili stranicu prije izvršenog plaćanja.

Kako bi se proizvodi što bolje prodavali potrebno je osluškivati i pratiti želje i potrebe kupca. Isto tako i motivirati ih određenim popustima u ograničenom periodu koji će ih potaknuti na kupnju. Od velike pomoći u oglašavanju proizvoda je Facebook pixel koji je idealan alat za praćenje ponašanja reakcija korisnika na njihovu prisutnost na Facebook-u.

5. Bolje korisničko iskustvo

Online kupovina omogućila je ljudima da nesmetano surfaju bespućima web trgovina bez puno ometanja, no iako su informacije o proizvodu dostupne često korisnici imaju dodatna pitanja. Mogućnost slanja upita putem obrasca na web shopu ili direktno putem maila neke su od opcija kojim kupci mogu razgovarati s prodavačem i dobiti potrebne informacije kako bi uspješno završili kupovinu. Zadovoljstvo kupaca na prvome je mjestu i u online trgovinama.

6. Remarketing i retargeting kupaca

Dosta često se događa da kupac ubaci proizvode u online košaricu, ali ne završi kupnju tj. ne izvrši uplatu. U tom slučaju moguće je koristiti određene retargeting opcije, kojim možemo ponovno “naciljati” online korisnika koji je na određeni način stupio u interakciju s vašim web shopom. Kod remarketinga se često koriste alati kao što je MailChimp koji može poslati personaliziranu poruku korisnicima koji su proveli određeno vrijeme na web shopu ili krenuli u kupovinu ali nisu zaključili kupnju. Oba pristupa od iznimne su važnosti i koristi za online trgovinu jer putem određenih alata vraćaju kupce na Vaš web shop.

7. Rast poslovanja zahvaljujući content marketingu

Pisanje relevantnog sadržaja i blogova, uvelike utječe na povećanje prodaje putem web shopa. Pisani ili video sadržaj kojim se ističe određeni proizvod, njihova upotreba privući će kupce koji pretražuju slične teme online i dovesti ih do baš vašeg web shopa.

Uz minimalan trud, rezultati mogu biti i više nego uspješni! Povećanje broja klikova na web stranicu i pregled proizvoda – ali i mogućnost retargetiranja korisnika kroz oglašavanje.

 

Nadamo se da će Vam ovih 7 prednosti korištenja online trgovine pomoći u odluci da svoje poslovanje prebacite i online.

Trebate li savjet ili pomoć u izradi web shopa ili samo želite poboljšati prodaju oglašavanjem, tu smo za vas.