+385 (051) 691 840
info@tempusmedia.hr

LOKALNI SEO - KAKO I ZA ŠTO SE KORISTI?

lokalni seo

LOKALNI SEO – KAKO I ZA ŠTO SE KORISTI?

Lokalni SEO predstavlja optimizaciju za tražilice za određeno geografsko područje. Određenim organizacijama koje svoje usluge i proizvode pružaju npr u jednom gradu lokalni SEO može predstavljati glavni alat za napredak.

Za one od vas koji još nisu s tim upoznati, ”claim” odnosno preuzimanje prava, i optimizacija Google My Business profila kamen je temeljac za lokalni SEO. Iako sam Google My Business nije jedini lokal SEO alat, u 90% slučajeva to je prvo što će se korisnicima prikazati prilikom upisa željenog pojma u tražilicu.

lokalni seo tempus media

Istraživanje ključnih riječi za lokalni SEO?

Uzmimo za primjer da ste vlasnik ili administrator profila za tvrtku koja se bavi iznajmljivanjem brodova. Kako doći do ključnih riječi koje će poboljšati Vaš SEO score? Prvi korak bi bio zamisliti da ste vi ta osoba koja traži brod za najam. Logično je da ćete prvo u tražilicu upisati neku varijaciju pojma ”iznajmljivanje brodova (npr) Šibenik”, ili ”rent a boat Šibenik”. Dosta pretraživan pojam je i npr ”rent a boat near me”. Svi navedeni pojmovi su i više nego dobri za slaganje objave na tu temu. GMB u među svojim opcijama nudi i pisanje objava, baš kao društvene mreže i web stranice. Također upisivanje URL-a stranice u objave može doprinijeti SEO ocjeni Google My Business profila kao i web stranice. O tome smo pisali u prošlom blogu, pa pročitajte.

Odgovaranje na osvrte klijenata

Naravno da je jako bitno dobiti povratnu informaciju od klijenata ili kupaca. To može biti i presudno za daljnje poslovanje. No ”ono što Google voli” nisu toliko osvrti koje dobijete, već Vaši odgovori na zaprimljene osvrte. Samim tim Google Vas svrstava u relevantne identitete, odnosno one koji se dobro spajaju s pojmovima pretraživanja. U ovom slučaju su to gore navedeni pojmovi. 

Slike i video

Kad ste već zaslužili pažnju korisnika koji pretražuju, sigurno će osim samih osvrta htjeti pogledati i što im nudite, s čime raspolažete. Napunite svoj profil slikama i video zapisima u visokoj kvaliteti, dodajte opise uploadanim medijima. Potrudite se da korisnik dobije sve informacije bez puno njuškanja. Jednostavnost, ali fina i uredna, prodaje.

Cijene?

Ovisno o industriji za koju administrirate GMB profilom, postoji mogućnost postavljanja cijena direktno na profil. Ako govorimo o uslugama najma brodova, navedite pripadajuće cijene za svako plovilo. Čak i ako su cijene malo veće nego kod konkurenta, a Vaš konkurent nije prvi prikazan na tražilicama, velika je vjerojatnost da će korisnici odabrati baš vas, baš kako bi izbjegli dodatni angažman oko traženja najbolje opcije.

Još je mnogo bitnih parametara kod SEO lokalnog rangiranja GMB profila, moglo bi se pisati o tome danima. Ne snalazite se baš? Prepustite svoje probleme našem timu.