+385 (051) 691 840
info@tempusmedia.hr

GOOGLE LEAD FORM EXTENZIJA

google lead form extenzija

GOOGLE LEAD FORM EXTENZIJA

Noviteta kod Google-a nikad dosta! No, ovaj put su pozitivno iznenadili sve marketingaše. Google Lead Form Extenzija je najnovije proširenje za vaše oglase. Uz dosadašnje extenzije (sitelink, callout, snippet…) extenzije, nova Google Lead Form extenzija omogučava korisnicima da bez ulaženja na web lokaciju pošalju upit ili stupe u kontakt s oglašivačima, odnosno subjektima koji se oglašavaju. Iako više puta spomenuto, od 10-og mjeseca 2019. godine, Google Lead Form extenzija je dostupna (još uvijek) u beta verziji.

TESTIRALI SMO

Kako za osobne potrebe, a naknadno i za potrebe klijenata, naši marketingaši su testirali extenziju te odlučili podijeliti sa svima vama korake pri postavljanju iste. Podsjećamo – Google Lead Form extenzija igra bitnu ulogu kod SEO-a, i kod Quality score-a samog oglasa. Kao i ostale, i ova extenzija se može aplicirati na account, kampanju ili grupu oglasa.

GOOGLE LEAD FORM EXTENZIJA – POSTAVLJANJE

Započnimo:
Kada su oglasi kreirani, prebacujemo se na sekciju Extensions, i klikom na plus (+) otvorit će se padajući izbornik koji će izgledati ovako:

google extensions

 

Ako ste sve ostale (relevantne) extenzije dodali, vrijeme je da dodate i Google Lead Form extenziju. Nakon klika na Lead Form extension, zaslon će izgledati ovako:

extension

Mi smo već kreirali svoju extenziju, pa su naše sekcije već odabrane i ispisane, no pomoći ćemo vam da kreirate svoje. Extenzija još uvijek nije dostupna na hrvatskom jeziku, ali nadamo se da će i to u skorom vremenu biti riješeno. Prva opcija u kojoj imate nekakav izbor je call-to-action. O tome ne treba pretjerano pisati. Odaberite onu koja najviše odgovara objektu oglašavanja, kod nas je to u ovom slučaju Get Offer, odnosno zatraži ponudu. Odmah ispod padajućeg izbornika uočit ćete dodatak teksta za extenziju. Broj znakova je 30, kao i kod headline-a samog oglasa. Kod nas je to tekst Zatražite Neobaveznu ponudu. Nakon ”extension” dijela extenzije prebacujemo se na ”Lead Form” dio sam extenzije, koji će već stajati u nastavku. Kako bi znali o kojem se konkretno dijelu extenzije radi, s desne strane zaslona (kao na slici iznad) bit će prikazan preview oglasa i extenzije. Ispod preview-a uočit ćete sekciju Extension, Lead Form, i Submission Message. Kliknite na Lead Form. Zaslon bi trebao izgledati ovako:

lead form

MESSAGE SUBMISSION

S desne strane zaslona bit će vam prikazana forma koja se korisnicima prikazuje nakon klika na proširenje oglasa koje ste prethodno postavili. Prva opcija koju treba popuniti je Headline. Također mora stati unutar 30 znakova. Kod nas je to tekst ”Želite isprobati Google Ads?”. Nakon toga upišite svoj Business Name, a nakon toga i opis extenzije za koji preporučujemo da sadrži i još jedan call-to-action. Za opis, Google Lead Form extenzija omogućila je 200 znakova, dok je za sam oglas 90. Kada ste i to ispisali, Google će Vas pitati koje podatke želite prikupljati od strane korisnika, odnosno koje podatke bi Vam korisnici trebali ostaviti u lead formi. Zbog GDPR-a, i ostalih pravnih normi, Google će vas tražiti da unesete link stranice s ispisanom politikom poslovanja, tj privacy policy. Kada ste i to odradili, da forma ne bi izgledala ”mršavo” ubacite i pozadinsku sliku za koju su propisane dimenzije 1200×627 px. S time ste završili postavljanje i Lead Form sekcije. Možete kliknuti na Submission Message sekciju, a zaslon bi Vam treba izgledati ovako:

submission message

Na samom početku, ponovo sekcija za opis od 200 znakova. U toj sekciji ispisujete poruku koju želite da vide korisnici kada ispune i pošalju kontakt formu.

Nakon toga ponovno sekcija Call-to-action koja se odnosi na korak koji želite da korisnik napravi nakon što je poslao upit. Mi smo postavili Visit website, kako bi korisnik, iako je već ispunio formu, mogao još malo ”surfati” web lokacijom. I zadnja opcija Lead delivery option nama konkretno nije bila potrebna, a odnosi se na klijente koji koriste neki od vanjskih servisa za prikupljanje podataka korisnika. Tempus Media kontaktira direkt s korisnicima bez vanjskih servisa za prikupljanje podataka. Sama primjena iste je jako dobro objašnjena od strane Google-a.

Nadamo se da će Vam ovaj blog pomoći proširiti i ”obogatiti” Vaše oglase! 😉