ORGANIZIRANJE NAGRADNOG NATJEČAJA NA FACEBOOK-U
Facebook community management, odnosno content marketing kao grana digitalnog marketinga za jedan od zadataka ima i smišljanje nagradnih igara i nagradnih natječaja. Otkako je 25.5. 2018. na snagu stupila nova regulative o zaštiti osobnih podataka ( GDPR ), organiziranje nagradnog natječaja na Facebook-u za mnoge marketingaše i agencije postala je prava muka! Vlasnici Facebook stranica posebnu pažnju moraju posvetiti tome da podliježu pravilima Facebook-a i samom GDPR-u. U daljnjem tekstu ćemo Vam kratkim smjernicama objasniti kako da ispravno organizirate Facebook nagradni natječaj.
NAGRADNA IGRA ILI NAGRADNI NATJEČAJ NA FACEBOOKU
Ne dajte se zbuniti, nagradna igra osim Facebook-a i GDPR pravilnika ima uredno definirane propise i u Zakonu RH. Da bi zadovoljili sve uvjete za nagradnu igru, potrebno je osmisliti cijeli proces koji podliježe svim tim pravilima. Više o propisima za nagradnu igru pročitajte ovdje.
Organiziranje nagradnog natječaja na Facebook-u pak od korisnika iziskuje angažman, ali ne onaj tipa ‘’tagiraj’’ ili ‘’share-aj’’, već se bazira na nekoj vrsti kreativnosti, snalažljivosti, znanju ili logici.
Savjet – držite se nagradnog natječaja, a u samoj objavi natječaja postavite pitanje, angažirajte sudionike nečim zanimljivim.
PRAVILNIK O ORGANIZACIJI NAGRADNIH NATJEČAJA NA FACEBOOK-U
Kao i za nagradne igre, kvizove, nagradnjače tako i za natječaje potrebno je definirati neka pravila. Da objava vašeg natječaja ne bi izgledala predugačko, savjetujemo da pravilnik unesete u bilješke, te u objavu natječaja stavite link koji vodi na pravilnik. Ispravno definiran pravilnik MORA sadržavati:
- podatke o organizatoru natječaja
- jasno definiran početak i kraj natječaja
- nagrade
- način sudjelovanja
- kako će se objaviti rezultati
- preuzimanje nagrade
- informacije o prikupljanju podataka sudionika
- opće odredbe
- Facebook ni na koji način ne sponzorira, promovira i nije odgovoran za organizaciju i provođenje nagradnog natječaja
.. I još mnoge druge. Tempus Media preporuča organizatorima da ne kopiraju pravilnik od kolega ili konkurenata, već da na temelju Facebook pravila o organizaciji i GDPR propisa kreiraju sami svoj pravilnik.
KAKO ODABRATI POBJEDNIKA NAGRADNOG NATJEČAJA
Najbolji način odabira pobjednika nagradnog natječaja je organizirati žiri koji odabire najkreativniji ili najoriginalniji odgovor.
U slučaju da Vam treba pomoć pri organizaciji nagradnog natječaja na društvenim mrežama, obratite nam se s povjerenjem.