GOOGLE OGLAŠAVANJE ZA HOTELE
Google je odlučio olakšati način na koji se može koristiti google oglašavanje za hotele. Iako još uvijek ‘’beta’’, ta nova vrsta Google oglasa startala je 24. srpnja. Ove kampanje na Google-u omogućit će hotelima da organiziraju svojstva prema potrebama korisnika te istaknu ponude koje su jedinstvene za hotele kao što je duljina boravka ili dan prijave.
Dajući ažurirane informacije o cijenama, dostupnosti i vrstama soba, Google prikazuje relevantne oglase za hotele budućim gostima koji aktivno pretražuju smještaj na Google-u ili Google kartama.
PRIMJER.
Ako korisnik izvrši opću pretragu za “hotel u Londonu”, prikazat će se stranica s nekim plaćenim i organskim rezultatima.
Ono što će se istaknuti na ovoj stranici je hotelski odjeljak koji prikazuje organske rezultate pretraživanja. Isti će omogućiti korisniku da pretragu precizira s informacijama kao što su datumi boravka, broj gostiju, raspon cijena ili broj zvjezdica.
Nakon uključivanja filtera korisniku se prikazuje ‘’lista’’ dostupnih hotela unutar Google maps-a.
Korisnik tada odabire hotel koji zadobije njegovu pozornost. ‘’Lista’’ s pojedinostima hotela prikazat će i usporedbu cijena noćenja pomoću Googleovih oglasa.
Sve ove informacije povlače se s Google My Business-a.
U daljnjem koraku klik na željeni hotel korisnika vodi na odredišnu stranicu hotela kako bi mogao dovršiti rezervaciju.
KAKO SE TO U STVARNOM SVIJETU APLICIRA NA HOTELE?
Dosadašnjim testiranjem i istraživanjem, Google je dobio informaciju da je pojedinim klijentima, koji koriste google oglašavanje za hotele, ‘’bookiranje’’ smještaja putem Google Hotel Ads-a poraslo i do 24%.
PRIMJER:
Google, kod oglašavanja za hotele koristi sličan princip ‘’aukcije’’ kao i kod Google AdWords-a odnosno Google Ads-a.
Nakon što upiše željeni pojam, npr: ‘’Hoteli u Istri’’, korisnik na već navedenoj listi dobije 4 do 6 ponuda za koje je Google odredio da su najrelevantnije po zadanim smjernicama korisnika. Tih 4 do 6 predloženih hotela, prvenstveno moraju zadovoljiti sve potrebe korisnika. Osim toga moraju imati uredno postavljene kampanje i fiksnu cijenu po kliku (PPC). Cijena može varirati ovisno o strategiji oglašavanja. Podsjećamo, slično kao kod Google Ads-a. Npr: ako želite platiti manju cijenu po kliku za korisnike iz određene zemlje, Google će visočije na listi izbaciti hotele koji su spremni klik platiti više od Vas – aukcija.
ŠTO NAPRAVITI DA BI SE POBOLJŠALO GOOGLE OGLAŠAVANJE ZA HOTELE?
Osim SEO optimizacije odredišne stranice, potrebno je imati i Google My Business, tj. besplatan Google alat s kojeg se povlače podaci o smještaju (slike, osvrti korisnika, lokacija, novosti…). Odnosno, sve potrebne informacije da bi se korisnik odlučio ‘’bookirati’’ smještaj baš u Vašem hotelu.