KAKO NAPRAVITI DOBAR GOOGLE OGLAS?
Kako napraviti dobar google oglas?
Kako napraviti dobar google oglas koji neće stvarati samo impresije, već klikove i prodaju? Kada bi odgovor na ovo pitanje bio jednostavan, vjerovatno bi se već odavno svi oglašavali! U nastavku teksta donosimo Vam par savjeta kako kreirati search oglase.
Search (tekstualni) Google oglas
Već je odavno poznato da su najzastupljeniji tipovi Google oglasa ‘Search’ i ‘Display’ oglasi. Dobar Google search oglas trebao bi u par kratkih crtica korisniku dati sve potrebne informacije. Također, search oglas svakako mora sadržavati i ‘’call-to-action’’ dio teksta. Ovako izgleda sučelje prije samog početka pisanja search oglasa.
Prva stavka – Final URL – odnosi se na URL web stranice na koju želite dovesti korisnike. No prije ovog koraka, da bi Vaš oglas u startu bio bolji, potrudite se optimizirati web lokaciju na koju dovodite korisnike. Neka bude responzivna, što znači da na svim uređajima izgleda i funkcionira kako je zamišljeno. Neka bude SEO optimizirana. U daljnjim koracima te radnje mogu sniziti cijenu klika ukoliko je Google prepozna kao adekvatnu i srodnu onome što je iskazano u samom tekstu oglasa.
Druga stavka – Headline 1 – idealno bi bilo kada bi Headline 1 bio usko vezan uz ključnu riječ. Zamislimo da oglašavate uslugu Google oglašavanja. U headline 1 polju upisali bi ključnu riječ npr Google oglašavanje.
Paralelno s ovim tekstom ćemo ispunjavati naš oglas te ćemo na kraju prikazati sliku kako bi taj primjer oglasa izgledao.
Treća stavka – Headline 2 – u headline 2 polju su uglavnom, ne uvijek, ali često, pozicionirani call-to-action tekstovi. Oni predstavljaju takozvani ‘trigger’ kod korisničkog iskustva, odnosno ono što će zainteresirati korisnika kada vidi oglas. Za naš primjer mi ćemo upisati tekst ‘Osvojite vrhove tražilica’.
Četvrta stavka – Headline 3 – u ovo polje oglašivači često znaju upisati ime firme ili poduzeća. Mi ćemo za naš primjer upisati Tempus Media.
Peta stavka – Display path – sada dolazimo do zanimljivog dijela. Bez obzira na to koji je vaš final URL iz prve stavke, u ovom dijelu možete ga customizirati. Pa recimo, ako je naša ključna riječ Google oglašavanje, u path 1 možemo staviti riječ Google, a u path 2 oglašavanje. U ovoj stavci ograničeni smo znakovima. Po svakom path-u može se upisati samo 15 znakova. U sljedećoj stavci spomenuti ćemo i pojmove kao što su ‘keyword insertion’ te ujedno objasniti zašto isti taj keyword insertion nije pametno koristiti u path stavci.
Šesta stavka – Description 1 – u ovo polje možemo upisati 90 znakova. Idealno bi bilo da ovo polje predstavlja kratki opis usluge koju oglašavate. Potrudite se da cijeli tekst u ovoj stavci bude na neki način orijentiran na korisnike. I sada ono što smo spomenuli u prethodnoj stavci. Keyword insertion. Ako upišemo znak vitičaste zagrade { , pojaviti će se padajuči izbornik sa 3 stavke. Prva po redu je keyword insertion. Što to točno znaći? Naša ključna riječ za ovaj primjer je Google oglašavanje. Ukoliko smo pri postavljanju kampanje postavili da je match type naše ključne riječi phrase match, to znači da će se naš oglas vjerovatno prikazati i onima koji upišu neku varijaciju ili frazu koja je usko vezana s našom ključnom riječi. Ako korisnik ne upiše Google oglašavanje već Google oglasavanje, ili pak Google oglasi, naš oglas će se prikazati jer za poveznicu ima frazu te riječi.
Ukoliko želimo ‘personalizirati’ oglas, u polje description 1, kroz keyword insertion, možemo upisati našu ključnu riječ (Google oglašavanje), ali ukoliko korisnik pretražuje pojam Google oglasi, u našem oglasu više neće pisati Google oglašavanje, već pojam koji je korisnik upisao, Google oglasi. Zato treba biti pažljiv s odabirom ključnih rijeći, te sa match type-om istih, jer bi oglas mogao izgubiti cijelo značenje, čak i dati krivu informaciju.
Sedma stavka – description 2 – nastavak na prethodnu stavku. I u ovo polje možemo upisati 90 znakova, ali potrudite se ključne informacije upisati u prethodnu stavku, jer polje description 2 se ne mora uvijek prikazati. To uglavnom može ovisiti o uređaju s kojeg se pretražuje.
U ovih par stavki donosimo Vam savjete kako napraviti dobar google oglas. Naravno da uz sve ovo postoji još mnogo parametara kao što su ključne riječi, oglasne extenzije, relevantnost materijala na odredišnom URL-u, i još mnogi drugi. Jedan dobar dio postavljanja kampanja je tehničke prirode, i ne postoji drugi način postavljanja, ali onaj ključni dio je mašta, sposobnost davanja puno informacija u malo teksta, istraživanje, igra…
Ovako bi trebao izgledati Vaš oglas ukoliko ste pratili navedene naputke.