CASE STUDY GOOGLE ADS
U ovom blogu odličili smo s Vama podijeliti case study Google Ads digitalne kampanje našeg dugogodišnjeg klijenta. Zbog očuvanja privatnosti nećemo spominjati imena subjekta, ali ćemo otkriti da se radi o klijentu koji posjeduje webshop. Konkretno retail webshop, odnosno shop namjenjen prodaji svakodnevnih namirnica, te nekih svjetskih brendova za koje su i sami zastupnici.
Nastavno na cijelu situaciju po pitanju pandemije Covid 19, kao i većina ostalih subjekata, i naši klijenti su odlučili pojačati online oglašavanje kako bi povećali prodaju.
Google Ads struktura
Nakon niza analiza i pretpostavki odlučili smo krenuti s dnevnim budžetom od 80 kuna koji smo trebali rasporediti na nekoliko kampanja. Webshop je i organski poprilično aktivan te broj dnevnih posjeta nije bio loš. Prva kampanja u koju smo odlučili usmjeriti dio budžeta je display kampanja koju smo sukladno situaciji nazvali Covid 19. Ideja te kampanje bila je brending karaktera. Ciljana publika i nije bila pretjerano filtrirana, pokušali smo dosegnuti što veći broj korisnika uz CPM bidding, s idejom da u daljnim koracima filtriramo onu najrelevantniju publiku.
Nakon 2 tjedna aktivnosti kampanje, rezultat je bio ovakav:
Za uloženih 332 kune ostvarene su konverzije, odnosno prodaje u vrijednosti 1195 kuna.Kampanja je prikazivala oglase i punila remarketing liste, i ono najvažnije, održavala je samu sebe.
Next step
Idući korak koji je u startu postavljen bila je search kampanja. Iz svih raspoloživih alata, a ponajviše iz Google Analytics-a i Google Search Console-a izvukli smo pojmove koji su korisnici upisivali prilikom pretrage naše web lokacije. Kreirali se 5 grupa oglasa, ovisno o pojmu pretraživanja. Unutar svake grupe oglasa postavili smo i više od preporučenog broja ključnih riječi, uglavnom na phrase ili exact match, ponovno s idejom da istražimo tržište. Cijena po kliku bila je poprilično niska, a za one koje nije, za njih smo biddali s iznosom koji smo bili spremni platiti. Krajnji cilj nam bio je održati rezultate i dugoročno zadržati prodaju. Uz svakodnevnu optimizaciju kampanja rezultati su bili iznenađujući.
Za uloženih 1188 kuna, search kampanja je ostvarila prodaju u vrijednosti 62,865 kuna! ROI je za poželjeti! Sa smješkom na licu smo došli do zaključka da ipak vrijedi stara izreka među marketingašima: ‘’Don’t over-optimize’’. Kao što možete vidjeti u gornjem desnom kutu slike, sve navedene brojke se odnose na period od 15 dana.
Optimizacija
U daljnjim koracima kako je vrijeme odmicalo, izbacivali smo ključne riječi koje nisu dale željene rezultate. Ključnim riječima koje su imale rezultat i stvarale konverzije, odnosno prodaju, povećali smo ulog.
Preostalo nam je još samo otvoriti remarketing kampanju. Za početak je u Google Ads uploadan data feed, tako da sve generalno bude urednije, i da korisnici koji su posjetili određenu kategoriju proizvoda ponovno budu targetirani oglasima proizvoda iz te kategorije. Nakon 15 dana rada, rezultati su bili ovakvi:
Kampanja je za uloženih 960 kuna ostvarila prodaje u vrijednosti 3245 kuna. Kampanja održava sama sebe i stvara određeni profit. No fokus je i dalje bio na search kampanji, s obzirom da je daleko najbolje radila od 3 navedene.
U daljnjim koracima radile su se minimalne korekcije i svakodnevne optimizacije, kako oglasa tako i ključnih riječi, cijena po kliku, te biddanja po vrsti uređaja. Kampanje su i dalje aktivne, a na zadnjoj slici prezentirano je kako su kampanje radile od samog početka do 1.5. 2020. kada je i stvaran ovaj case study Google Ads oglašavanja.
Trenutna situacija, odnosno ono što će većina klijenata pitati je koliko smo ostvarili prodaja za određeni ulog. Naš klijent je za uloženih 6,025 kuna ostvario prodaju u vrijednosti od 161,321 kuna. Mi smo, a i klijenti i više nego zadovoljni rezultatom.