+385 (051) 691 840
info@tempusmedia.hr

CASE STUDY GOOGLE ADS

case study google ads

CASE STUDY GOOGLE ADS

U ovom blogu odličili smo s Vama podijeliti case study Google Ads digitalne kampanje našeg dugogodišnjeg klijenta. Zbog očuvanja privatnosti nećemo spominjati imena subjekta, ali ćemo otkriti da se radi o klijentu koji posjeduje webshop. Konkretno retail webshop, odnosno shop namjenjen prodaji svakodnevnih namirnica, te nekih svjetskih brendova za koje su i sami zastupnici.

Nastavno na cijelu situaciju po pitanju pandemije Covid 19, kao i većina ostalih subjekata, i naši klijenti su odlučili pojačati online oglašavanje kako bi povećali prodaju.

Google Ads struktura

Nakon niza analiza i pretpostavki odlučili smo krenuti s dnevnim budžetom od 80 kuna koji smo trebali rasporediti na nekoliko kampanja. Webshop je i organski poprilično aktivan te broj dnevnih posjeta nije bio loš. Prva kampanja u koju smo odlučili usmjeriti dio budžeta je display kampanja koju smo sukladno situaciji nazvali Covid 19. Ideja te kampanje bila je brending karaktera. Ciljana publika i nije bila pretjerano filtrirana, pokušali smo dosegnuti što veći broj korisnika uz CPM bidding, s idejom da u daljnim koracima filtriramo onu najrelevantniju publiku.

Nakon 2 tjedna aktivnosti kampanje, rezultat je bio ovakav:

Case study Google Ads_1

 

Za uloženih 332 kune ostvarene su konverzije, odnosno prodaje u vrijednosti 1195 kuna.Kampanja je prikazivala oglase i punila remarketing liste, i ono najvažnije, održavala je samu sebe.

Next step

Idući korak koji je u startu postavljen bila je search kampanja. Iz svih raspoloživih alata, a ponajviše iz Google Analytics-a i Google Search Console-a izvukli smo pojmove koji su korisnici upisivali prilikom pretrage naše web lokacije. Kreirali se 5 grupa oglasa, ovisno o pojmu pretraživanja. Unutar svake grupe oglasa postavili smo i više od  preporučenog broja ključnih riječi, uglavnom na phrase ili exact match, ponovno s idejom da istražimo tržište. Cijena po kliku bila je poprilično niska, a za one koje nije, za njih smo biddali s iznosom koji smo bili spremni platiti. Krajnji cilj  nam bio je održati rezultate i dugoročno zadržati prodaju. Uz svakodnevnu optimizaciju kampanja rezultati su bili iznenađujući.

Case study Google Ads_2

 

Za uloženih 1188 kuna, search kampanja je ostvarila prodaju u vrijednosti 62,865 kuna! ROI je za poželjeti! Sa smješkom na licu smo došli do zaključka da ipak vrijedi stara izreka među marketingašima: ‘’Don’t over-optimize’’.  Kao što možete vidjeti u gornjem desnom kutu slike, sve navedene brojke se odnose na period od 15 dana.

Optimizacija

U daljnjim koracima kako je vrijeme odmicalo, izbacivali smo ključne riječi koje nisu dale željene rezultate. Ključnim riječima koje su imale rezultat i stvarale konverzije, odnosno prodaju, povećali smo ulog.

Preostalo nam je još samo otvoriti remarketing kampanju. Za početak je u Google Ads uploadan data feed, tako da sve generalno bude urednije, i da korisnici koji su posjetili određenu kategoriju proizvoda ponovno budu targetirani oglasima proizvoda iz te kategorije. Nakon 15 dana rada, rezultati su bili ovakvi:

 

Case study Google Ads_3

 

Kampanja je za uloženih 960 kuna ostvarila prodaje u vrijednosti 3245 kuna. Kampanja održava sama sebe i stvara određeni profit. No fokus je i dalje bio na search kampanji, s obzirom da je daleko najbolje radila od 3 navedene.

U daljnjim koracima radile su se minimalne korekcije i svakodnevne optimizacije, kako oglasa tako i ključnih riječi, cijena po kliku, te biddanja po vrsti uređaja. Kampanje su i dalje aktivne, a na zadnjoj slici prezentirano je kako su kampanje radile od samog početka do 1.5. 2020. kada je i stvaran ovaj case study Google Ads oglašavanja.

 

ads 4

 

Trenutna situacija, odnosno ono što će većina klijenata pitati je koliko smo ostvarili prodaja za određeni ulog. Naš klijent je za uloženih 6,025 kuna ostvario prodaju u vrijednosti od 161,321 kuna. Mi smo, a i klijenti i više nego zadovoljni rezultatom.