Još uvijek se ne koristite Google Adwords i Facebook oglašavanjem?
Danas se skoro 50% svjetske populacije služi internetom. Šta god nam zatreba upišemo u Google tražilicu i dobijemo potrebne informacije. Upravo zato je Google AdWords oglašavanje odlično sredstvo dovođenja novih klijenata.
Znači, kada korisnik pretražuje ključnu riječ koja opisuje vaše usluge i proizvode, AdWords oglašavanje vam omogućuje da budete na prvoj stranici pretraživačke mreže. Većina korisnika traženi pojam pronađe na prvoj stranici tražilice i ne pretražuje dalje. Tu leži najveća prednost oglašavanja, jer kada korisniku zatreba usluga ili proizvod vi ste odmah dostupni.
Prikazivanje oglasa je besplatno, a naplaćuje sa samo klik na oglas koji korisnika vodi na vašu web stranicu. Rezultati kampanje vidljivi su u svakom trenutku, kao i potrošnja sredstava koja ide iz oglašivačkog budžeta.
S druge strane, oglašavanje preko Facebooka, služi u svrhu obostrane komunikacije i dijaloga s korisnicima u kojem se nudi ponuda i prima povratna informacija. Facebook je odlična platforma za oglašavanje, jer je broj korisnika koji se služi ovom društvenom mrežom u konstantnom porastu. Dugoročni cilj promocije na Facebooku je kreiranje zajednice zadovoljnih korisnika.
Facebook oglašavanjem dolazimo do dvije vrste korisnika. Prvi korisnici su oni koji su već ostvarili kontakt s vama i njima ponovno nudite svoje proizvode i usluge, tzv. custom audience. Druge korisnike pronalazimo preko lookalike audience, tako da preko svojih klijenata stvorite sličnu publiku i ciljate korisnike sličnih interesa koje će zainteresirati vaš proizvod ili usluga.
Malim ulaganjem možete doprijeti do velikog broja novih korisnika, a isto kao i kod Google AdWords oglašavanja imate potpunu kontrolu nad rezultatima oglašivačke kampanje kao i potrošnje budžeta. Ovakav način komuniciranja s korisnicima također se odnosi i na druge društvene mreže i to stvara ogroman prostor pogodan za širenje proizvoda i usluga širom svijeta.
Odlučite li se za jednu ili drugu vrstu oglašavanja (naša preporuka je kombinacija jednog i drugog) rezultati će biti vidljivi, a uložena sredstva opravdana. Nemojte zaostajati za svojim konkurentima jer znaju prezentirati svoje proizvode i usluge korištenjem Google AdWords i Facebook oglašavanja.
Povjerite svoje poslovanje timu stručnjaka koji iza sebe imaju znanje i iskustvo. Za sva pitanja i informacije stojimo Vam na raspolaganju.
Tempus media – digitalna agencija