Click to message ekstenzija – novi i jednostavniji način komuniciranja s potrošačima
Jeste li primijetili da se u većini slučajeva, prilikom dogovora za večeru ili kad jednostavno nekoga želite nešto pitati, odlučujete za komunikaciju preko poruka?
Istraživanja pokazuju da gotovo 2/3 korisnika smartphone-a barem pet puta dnevno koristi poruke kao svoj oblik komunikacije s drugima. 65% potrošača je izjavilo da bi preferiralo komunicirati s poduzećima direktno preko poruka jer smatraju da bi na taj način brže došli do relevantnih informacija o proizvodu ili usluzi, pa i do dogovora za potencijalni sastanak.
U nadolazećem tjednu, AdWords planira predstaviti click to message oglasne ekstenzije, ali samo za search oglase. Zahvaljujući message ekstenziji, korisnici i brendovi će moći komunicirati preko poruka. Dakle korisnici će na jednostavan način moći započeti komunikaciju i nastaviti ju ukoliko im bude odgovarala.
Klikom na message ekstenziju u oglasu korisniku se otvara SMS aplikacija s unaprijed napisanom porukom koja je usmjerena na proizvod ili uslugu za koju su bili zainteresirani tj. koju su pretraživali na Googleu. Oni tu istu poruku mogu ispraviti, obrisati i napisati novu te ju poslati.
Neki oglašivači već koriste click to message oglase kako bi iskoristili prednost novog i bržeg načina komuniciranja s publikom te kako bi povećali broj konverzija.
Oni koji su već započeli s komunikacijom uz pomoć ekstenzije click to message iznimno su zadovoljni. Njihova iskustva možemo sažeti u jedan kratki zaključak, a on glasi:
za Click to message ekstenziju možemo reći da je prava mala AdWords revolucija. Ne samo da bilježimo pozitivan rast stope konverzije i poslovnih rezultata, već potrošači na jednostavan i brzi način dolaze do relevantnih informacija što im štedi vrijeme, kojeg i ovako svi danas imamo premalo! Vrlo se jednostavno i brzo razvija komunikacija brenda i korisnika čineći ovu ekstenziju jedom od najjednostavnijih i najboljih načina stupanja u kontakt s potencijalnim klijentima i razvijanja odnosa s njima.