Instagram for Business
Instagram je službeno objavio svoj novi alat za poslovne korisnike – Instagram for Business !!!
Možda ste za to već čuli, jer je na Hrvatskom tržištu dostupan od kolovoza.
Sada napokon imate odgovor na pitanje – KAKO MOŽEMO ISKORISTITI INSTAGRAM ZA SVOJE POSLOVANJE?!
Mnoga poduzeća koriste Instagram kako bi proširili svoju publiku i kako bi se povezali sa svojim potrošačima. Do nedavno su bili osuđeni na standardni Instagram profil – dijelite sadržaj i imate kratki opis o sebi na samome početku. Znači 0 bodova za analitiku koja će im reći malo više o tome kakve su reakcije na njihov sadržaj, koja je njihova publika, kada je najčešće na Instagramu i sl. Ali, sada, imaju i imate (ukoliko imate svoje poslovanje) mogućnost vidjeti puno više analitike osim ukupnog broja pregleda i likova i možete započeti s oglašavanjem.
Ono što Instagram omogućuje poslovnim korisnicima je novi poslovni profil, analitika i mogućnost stvaranja oglasa od postova direktno unutar aplikacije – brzo i jednostavno. Sada ste kao poslovni korisnik u mogućnosti IZDVOJITI SE, IMATI PRISTUP ANALITICI te PRONAĆI NOVE KLIJENTE/POTROŠAČE/KUPCE I KVALITETNIJE SE POVEZATI S ISTIMA! WUHUUUU!!
Sada kada smo iznijeli okvirne činjenice možemo skočiti na detaljniju analizu Instagram for Bussines Tool-a.
Krenimo!!
1. POSLOVNI PROFILI
Vaš aktualni Instagram profil možete vrlo jednostavno pretvoriti u poslovni (#SaznajOvdje), ako ste poslovni subjekt. Jednom kada „standardni“ Instagram profil prebacite u poslovni otvara vam se mogućnost dodavanja kontakt dugmeta, lokacije i kategorije.
Brendovi s poslovnim profilom mogu staviti opciju koja posjetiteljima nudi direktno kontaktiranje brenda – CONTACT na koju kada kliknete imate mogućnost – nazovi, pošalji email/poruku.
Kontakt dugme će biti prikazano odmah pored Following dugmeta na vrhu samoga profila.
Imate mogućnost staviti kategoriju kojoj pripadate kako bi posjetitelji, koji po prvi puta dolaze na vaš profil, znali čime se bavite – zdravlje, ljepota, fitness, salon namještaja, poliklinika…
Isto tako, biti će prikazana i lokacija poslovanja koja će se nalaziti ispod prikazane web stranice na samome profilu. Klikom na lokaciju otvara se mapa koja pomaže korisnicima da dođu do vas.
Insights na Instagramu vam omogućuje detaljan uvid u stanje vaše Instagram strategije.
Omogućuje vam bolje razumijevanje tko je vaša publika i kako ta ista publika reagira na vaše objave.
Uz pomoć par klikova možete vidjeti koje su objave najbolje prošle kod publike, možete vidjeti koliki je njihov domet (reach), koliki je broj impresija te koliki je engagement (sudjelovanje, interakcija) na svakoj od objava. Isto tako, Instagram vam nudi i mogućnost boljeg upoznavanja publike.
Dakle, osim što znate kolika vam je publika sada možete saznati i podatke vezane uz spol, dob, lokaciju te dan i vrijeme kada su najčešće na Instagramu.
S ovakvom statistikom jednostavno možete vidjeti koji postovi, kome, kada i gdje su najzanimljiviji i prema njima raditi nove strategije content marketinga.
Insights predstavlja odličnu zvijezdu vodilju u ostvarivanju vaših poslovnih ciljeva.
Stvaranje relevantnog sadržaja i nakon toga oglašavanje istog omogućiti će vam ne samo proširivanje publike na Instagramu već će ostaviti i pozitivan utjecaj na vaše poslovanje.
3. OGLAŠAVANJE
Mogućnost oglašavanja Vas vjerojatno najviše zanima.
Oglašavanje je vrlo jednostavno, postove na vrlo jednostavan način možete preoblikovati u oglase unutar Instagram aplikacije.
Izaberete post koji želite pretvoriti u oglas te ga pomoću dva klika preoblikujete u oglas kojem dodate dugme koje će potaknuti korisnike na određenu akciju (preuzmi aplikaciju, saznaj više, kupi odmah…). Možete odabrati ciljnu skupinu ili dopustiti Instagramu da vam predloži ciljnu skupinu. Oglasi će se prikazivati onoliko dugo koliko vi odlučite da je potrebno (namjestite vremenski period prikazivanja oglasa)!
Upoznali smo vas sa osnovnim novostima na Instagramu i sada je sve na vama. Složite svoju dobitnu marketing strategiju za Instagram!
Ukoliko nas trebate, stojimo vam na raspolaganju.
Naravno da ćemo još pisati o ovoj temi, zato stay tuned! 🙂