+385 (051) 691 840
info@tempusmedia.hr

Content Marketing

Osvojite i zadržite ciljanu publiku kvalitetnim, korisnim te relevantnim sadržajem

Što je zapravo Content Marketing?

Danas se puno može čuti o važnosti plasiranja kvalitetnog sadržaja kupcu. Važan je tekst na vašoj vizitki, jednako kao i tekst na vašem blogu. Zapravo, vrlo je teško napraviti kvalitetnu marketing strategiju komunikacijskih kanala kroz koje će kupac primati priču/sliku o vašem brandu. Za neke branše zaista nije potrebno voditi korporativni blog, ili usmjeriti komunikaciju kroz pojedine društvene mreže. No, za mnoge tvrtke ključ uspjeha leži u kvalitetno postavljenoj strategiji razvoja sadržaja.

Uzmimo za primjer da ste vlasnik fotografskog studia, zasigurno za vas neće biti idealan medij kroz koji ne možete isticati svoje fotografske uratke, već će prigodnija biti komunikacija kroz mreže kao što su Instagram ili Facebook, te dizajnerski orijentirana web stranica. Često kontinuirano plasiranje adekvatnog sadržaja oduzima puno vremena i kreativne energije osobi kojoj je fokus primarna djelatnost koja nosi novac, kao što je u ovom primjeru fotografiranje. Upravo stoga je izuzetno važno angažirati osobu koja će kreirati relevantne tekstove i sadržaje u skladu s vašom strukom, jer content marketing danas kreira sliku vašeg proizvoda koji će biti kupljen zahvaljujući profesionalnom angažmanu.

 

Donosi li takva vrsta marketinga prodaju?

Često pitanje koje imamo priliku čuti na „terenu“ jest: Recite vi meni kako će te vaše strategije prodati moj proizvod? Imate li dokaz da će content marketing rezultirati povećanjem prodaje?

Ovo je pitanje koje je najteže za sve djelatnike u marketingu, koji često vode tešku bitku s prezentacijom kvalitete svog rada. Jer bez obzira na povećanje posjeta na određenoj web stranici za koju se kreira sadržaj, ili rapidan rast broja like-ova – vlasnika firme zanima točan broj kupaca koji su kupili određeni proizvod zbog uloženih resursa u kreiranje sadržaja. Često se može čuti kako društvene mreže zapravo nisu prodajni kanal već stvaranje zajednice koja promovira i podržava razvoj određenog branda. To može biti točno za pojedine branše, no u većini slučajeva, a u skladu s našim iskustvom – društvene mreže, isto kao i bilo koji komunikacijski kanal – podržavaju, ubrzavaju i povećavaju svijest o postojanju određenih proizvoda, a posljedično prodaju brand.

44%

Direktnih Email-ova

Više od 44% direktno poslanih Email poruka se ne čita.

86%

Tv Reklame

Više od 86% ljudi preskače televizijske reklame

67%

Više sljedbenika

Korisnici content marketinga ostvaruju 67% više sljedbenika.

62%%

Content marketing

je u prosjeku 62% jeftiniji od tradicijonalnog marketinga

Kontaktirajte nas

Vaše ime
Tvrtka
Vaš Email (obvezno)
Web stranica

Poruka