Pisati tekstove može svatko. No pisati tekstove koji angažiraju ljude na akciju, koji ih zaintrigiraju, i usmjere da taj tekst podijele s drugima cjelodnevni je posao. Samo kontinuiranim pisanjem razvija se istančano „pero“ i autorski stil. Pisanje kao i svaka druga djelatnost zahtjeva angažiranost osobe u svim sferama života kako bi mogla crpiti znanje i inspiraciju iz svijeta koji je okružuje.
Pisanje ne čini samo ono što vidimo, čitamo i prepoznajemo kao tekst. Iza te vrste umjetnosti leži čitav niz znanja, iskustva i vjerovanja autora koji nam plasira sadržaj.
Osoba koja piše tekstove za vaše web stranice mora biti osoba koja ima širok spektar znanja iz područja prodaje, marketinga, seo optimizacije, društvenih mreža, novinarstva, pa čak i web ili grafičkog dizajna. Web copywriting mora podržavati estetsku dimenziju samog web sjedišta, tekstualni kapacitet modula, ključne korporativne riječi, te aktualnost samog sadržaja.