+385 (051) 691 840
info@tempusmedia.hr

Web Copywriting

Priča koja prodaje

Kreiranje priče koja prodaje!

Pisati tekstove može svatko. No pisati tekstove koji angažiraju ljude na akciju, koji ih zaintrigiraju, i usmjere da taj tekst podijele s drugima cjelodnevni je posao. Samo kontinuiranim pisanjem razvija se istančano „pero“ i autorski stil. Pisanje kao i svaka druga djelatnost zahtjeva angažiranost osobe u svim sferama života kako bi mogla crpiti znanje i inspiraciju iz svijeta koji je okružuje.

Pisanje ne čini samo ono što vidimo, čitamo i prepoznajemo kao tekst. Iza te vrste umjetnosti leži čitav niz znanja, iskustva i vjerovanja autora koji nam plasira sadržaj.

Osoba koja piše tekstove za vaše web stranice mora biti osoba koja ima širok spektar znanja iz područja prodaje, marketinga, seo optimizacije, društvenih mreža, novinarstva, pa čak i web ili grafičkog dizajna. Web copywriting mora podržavati estetsku dimenziju samog web sjedišta, tekstualni kapacitet modula, ključne korporativne riječi, te aktualnost samog sadržaja.

Razlika između web copywritinga i copywritinga za tiskani medij?

Web copywriting obuhvaća

razumijevanje strukture web sjedišta i samostalno editiranje sadržaja korporativnog weba/bloga,
znanja iz područja marketinga, prodaje i seo optimizacije
praćenje trendova iz područja struke
znanje o proizvodu ili uslugama o kojima se piše
organiziranost i kontinuitet u postavljanju objava na internet
Samostalnost u praćenju interesa korisnika na webu i samostalno izvještavanje poslodavcu

Copy za tiskani medij obuhvaća

veću slobodu autorskog izražavanja
pisanje sadržaja prema inspiraciji
fleksibilniji raspored objava, posebice ako se radi o izdavanju knjiga
drugačiji autorski stil, možda manje prilagođen širokoj masi
Osnovni cilj nije prodaja, već umjetnički rad

Kontaktirajte nas

    Vaše ime

    Tvrtka

    Vaš Email (obvezno)

    Web stranica

    Poruka