+385 (051) 691 840
info@tempusmedia.hr

Google AdWords

Što je Google AdWords?

Google AdWords je najpopularniji sustav oglašavanja. Pomoću Google AdWords-a moguće je voditi marketinške kampanje za točno određene usluge i proizvode te u skladu s tim odrediti ciljane skupine ljudi, dobne generacije, interesa, spola, golokacije, govornog područja itd. Google AdWords funkcionira po principu PPC (Pay-Per-Click) oglašavanja što znači da plaćate samo kada netko klikne na vaš oglas, a vi sami određujete dnevni, tjedni ili mjesečni budžet koji ste spremi uložit u AdWords oglašavanje. Također je moguće odrediti da plaćate oglas po broju prikaza te konverzija.

Jednako kao i kod ostalih alata internet marketinga, postoji mnogo načina za kvalitetan vid promocije koji je važno prepustiti u ruke osobi koja će na stručan način svakodnevno voditi brigu o vašim kampanjama. S obzirom da Google Adwords funkcionira na način dražbe odnosno svi oglasi prolaze postupak tijekom kojeg se odlučuje koji će se oglasi prikazivati I kojim redosljedom. To znači da treba svakodnevno voditi brigu o kampanjama te ih prilagođavati. Najvažnije je imati na umu da dražba upotrebljava kvalitetu, licitacije I očekivani učinak proširenja i drugih formata oglasa za određivanje položaja vešeg oglasa. Stoga, čak i ako konkurencija licitira više od vas, zahvaljujći visokokvalitetnim oglasima, odredišnim stranicama i proširenjima možete imati višu poziciju po manjoj cijeni.

Za više informacija o samoj usluzi Google Adwords oglašavanja obratite nam se s povjerenjem. Vrlo rado ćemo vam predložiti najbolje moguće rješenje za vaše poslovanje.

 

Tajna plaćenih oglasa je...

Ulaganjem u oglašavanje proizvoda, usluge ili firme, mi kao davatelj usluga želimo znati koliko je ljudi vidjelo naš oglas, jesu li zainteresirani za naše usluge i što bi trebali promijeniti da naši oglasi dosegnu veći broj potencijalnih klijenata. Objavom oglasa u lokalnim novinama ne postoji način na koji možete saznati sve potrebne podatke o vašim potencijalnim klijentima. Oglašavanje putem Google AdWords plaćenih oglasa vrlo lako možete izvući statistiku broja korisnika koji su kliknuli na vaš oglas i time došli na vašu web stranicu, te u skladu s ponašanjem vaših klijenata konstantno primjenjivati odgovarajuću marketing strategiju za vaše proizvode i usluge.

Korištenjem Google Adwords i Google Analytics alata moguće je izvući detaljnu statistiku tko je sve posjetio Vaš web, putem kojeg kanala je došao, u koje vrijeme, s koje lokacije, koje stranice je gledao, koliko vremena se posjetitelji zadržavaju na pojedinom djelu stranice, postotak napuštanja, s kojeg uređaja pregledavaju, koliki je postotak konverzije.
 
Na osnovu tih podataka moguće vrlo detaljno analizirati ponašanje potencijalnih klijenata te optimizirati kampanju kako bi se postigli što bolji rezultati za navedeni budžet.

Kontaktirajte nas

Vaše ime
Tvrtka
Vaš Email (obvezno)
Web stranica

Poruka